خبرهای داغ:

شهرداری شاهرود در بین شهرداری‌های کشور در حوزه عمران شهری حائز رتبه برتر شد

شاهرود_ استاندار سمنان از شهردار شاهرود مهندس علیرضا حاجی محمد علی در راستای کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کشور تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۶۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهرداری شاهرود در بین شهرداری‌های کشور در حوزه عمران شهری حائز رتبه برتر شد و استاندار سمنان از شهردار شاهرود مهندس علیرضا حاجی محمد علی در راستای کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کشور تجلیل کرد.
در این مراسم راضیه شهاب مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان با اشاره به اینکه همایش نکوداشت شهرداری و دهیاری در راستای تقویت جایگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان مدیریت‌های محلی در سطح کشور، ارائه دستاورد‌های متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت و انعکاس فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به سایر دستگاه‌ها و شهروندان و جلب توجه برنامه‌ریزان برگزار می‌شود، گفت: از ۲۰ شهرداری در استان سمنان ۱۶ نهاد مقام عالی و چهار نهاد باقی مانده با رتبه خوب افتخار آفرین شدند.
شایان ذکر است، مهندس علیرضا حاجی محمدعلی همزمان با آئین تجلیل از شهرداران برتر جهت پیگیری امور مربوط به شهرداری به ویژه نظارت مستقیم بر روند ساخت سازه فلزی پل طبیعت در آبیک قزوین حضور یافته و امیر عرب اسماعیلی معاون خدمات شهری در مراسم حضور و نسبت به دریافت لوح تقدیر اقدام نمود.
در حاشیه برگزاری این گردهمایی معاون خدمات شهری شهرداری شاهرود در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم را مشارکت عمومی یکی از مولفه‌های مهم این موفقیت به حساب می‌آید، افزود: اقدامات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و زیبا سازی و به ویژه پروژه‌های زیربنایی شاخص از جمله عوامل دیگر این موفقیت محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار