گزارش/

عجله شورای پنجم اراک برای افتتاح میدان مقاومت/حال دره گردو بهتر از کاروانسرای دودهک دلیجان نیست

شتاب و اصرار شورای پنجم برای افتتاح پروژه مقاومت از روی چیست؟ تبلیغات و بوق و کرنا کردن ساخت این پروژه با چه هدفی انجام می شود؟در صورتی که مسئول اگر هدفش خدمت باشد این افتتاح های نمادین و تبلیغاتی بی معناست.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۷۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ این روز ها شاهد شنیده شدن زنگ خطر و فاجعه فرهنگی و ضد اسلامی در کاروانسرای دودهک دلیجان بودیم که زنگ خطری برای سایر مسائل فرهنگی در سطح جامعه خواهد بود.

در سال های گذشته از این دست چالش ها در سطح استان کم نبوده و همواره مورد مطالبه دغدغه مندان و دلسوزان و بزرگان جامعه بوده است که اینجا باید گفت نقش مسئولین امر و متولیان سنگین تر از دیگران بوده و باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند.

این در حالی است که همیشه علاج واقعه قبل از آن است و متاسفانه در این هنگام همه نگاه ها و انتظارات سمت و سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می رود.

از طرفی دیده می شود وضعیت تفرجگاه ها و مکان های تفریحی برای شهروندان بسیار نامناسب بوده و مردم و خانواده ها از این وضعیت اسفناک رنج می برند .

شورای پنجم کلانشهر اراک که خود را برخواسته از رای مردم می داند آیا پای درد دل مردم نشسته اند؟ آیا تصمیماتشان با نظر مردم همخوانی داشته است؟امروز شورای پنجم باید پاسخگوی مردم باشد که چرا بعد از گذشت 4 سال هنوز وضعیت فرهنگی و عمرانی منطقه دره گردو بلاتکلیف است و به گفته خود مردم احساس امنیت اخلاقی و رفاهی ندارند.

اما باید گفت این موضوع به کرات مورد مطالبه رسانه های استان قرار گرفت که ظاهرا گوشی برای شنیدن و چشمی برای دیدن وجود ندارد این در حالی است که در ماه آتی مهر پایان بر عملکرد چهار ساله شورای پنجم زده می شود و مردم هستند و بسیاری از وعده ها و قول های بر روی زمین مانده!

از طرفی مطالبه و سوال اینجاست که شتاب و اصرار شورای پنجم برای افتتاح پروژه مقاومت از روی چیست و تبلیغات و بوق و کرنا کردن ساخت این پروژه با چه هدفی انجام می شود؟در صورتی که مسئول اگر هدفش خدمت باشد این افتتاح های نمادین و تبلیغاتی بی معنا  و قصد و هدفش خدمت بی منت به مردم خواهد بود.

امید می رود اعضای شورای ششم کلانشهر اراک با تجربه از ضعف های دوره قبل بتواند کاستی ها را جبران نموده و گامی برای تقویت حوزه فرهنگ و بخش های دیگر این شهر صنعتی بر داشته و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر کلانشهر اراک باشیم

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار