سردار حسین رحیمی:

تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری موجب تقویت امنیت جنوب تهران شده‌است

شکل گیری فرماندهی انتظامی شهرستان ری علاوه بر تقویت امنیت جنوب تهران موجب افزایش ضریب امنیت قلب کلان شهر تهران نیز شده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۳۶
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از نخستین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: شکل گیری فرماندهی انتظامی شهرستان ری علاوه بر تقویت امنیت جنوب تهران موجب افزایش ضریب امنیت قلب کلان شهر تهران نیز شده است.

وی افزود: پلیس به تمامی مجرمان تذکر جدی می دهد که حاشیه امنی برای آنها باقی نمانده است و پلیس با تمام توان در جنوب تهران با مجرمان و متخلفانی که مخل امنت مردم هستند برخورد می کند.

رحیمی گفت: پس از اختصاص فرماندهی انتظامی به شهرستان ری نخستین مرحله طرح رعد در این شهرستان به اجرا درآمد و این تازه اول کار است و به زودی شاهد افزایش کشفیات و برخورد با جرایم مختلف خواهیم بود.

اجرای طرح رعد با توجه به اینکه این فرماندهی اخیرأ شکل گرفته کار ارزشمندی است و  در نتیجه اجرای نخستین مرحله کشفیات و دستگیری‌های قابل توجهی صورت گرفت و تحویل مراجع ذیربط شد.

کشف ۷۵ هزار قلم داروی غیرمجاز، نایاب و تاریخ گذشته که در فضای مجازی به فروش می رسید، یکی دیگر از اقدامات ستاد فرماندهی شهرستان ری است و استقرار پلیس های تخصصی مانند فتا کمک شایانی به دستگیری اینگونه جرایم در جنوب تهران می کند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری باعث قدرتمند کردن پلیس در این نقطه و استقرار پلیس‌های تخصصی می‌شود که امیدواریم با این وجود طرح‌های عملیاتی نیز با جدیت و مستمر اجرایی شود.

 

 

ارسال نظرات