سردار خراسانی:

خود را در اردوهای جهادی معطل حاشیه‌ها نکنید/ باید هوشیارانه حرکت کرد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید هوشیارانه حرکت کرد. تلاش ما در زمان امام این بود که از اطراف امام دور نشویم و هرکاری که لازم بود انجام دهیم حالا چه مسئولیتی به بدهند و چه مسئولیتی ندهند.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۴۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجید خراسانی امروز در جمع جهادگران حاضر روستای ملکوت از توابع شهرستان املش استان گیلان گفت: توصیه بزرگان به ما این است در مسیر جهادی خود را معطل حاشیه ها نکنیم زیرا انها که خود را مشغول کرده اند بازنده اند.


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی این منطقه با عنوان این مطلب افزود: باید هوشیارانه حرکت کرد. تلاش ما در زمان امام این بود که از اطراف امام دور نشویم و هرکاری که لازم بود انجام دهیم حالا چه مسئولیتی به بدهند و چه مسئولیتی ندهند.


سردار خراسانی در این نشست صمیمی اذعان کرد: مسیر جهادی که یکی دو دهه است آغاز شده ، اگر نیاز به اصلاح دارد باید اصلاح و اگر نیاز به تقویت دارد باید انجام شود.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۸۰ ؛ مبنی بر دستاوردهای حرکت های جهادی اول انقلاب و لزوم احیاء این حرکت ها و انتقال ارزشهای انقلاب به نسل آینده، تصریح کرد: پس از تامل بر سخنان حضرت آقا به این نتیجه رسیدیم جهادی ترین قشری که می تواند پرچمدار این مسیر باشد مجموعه بسیج دانشجویی است .


معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: توصیه رهبرمعظم انقلاب در جلسه خصوصی با چند تن از جهادگران و ابراز نگرانی ما از فاصله گرفتن برخی از انقلاب این بود که  شما نگران انقلاب نباشید و نگران خودتان باشید. ما فقط باید کارمان را درست انجام دهیم.


این پیشکسوت عرصه جهادی کشور با طرح این مسئله که این حرکت به نام رسم جهاد مزین شدگفت: در این‌مسیر جدید دو رویکرد ارتقاء تقوای فردی و ساختار سازی و نهاد سازی برای دستگیری از دیگران به لطف نظام در مسیر قرار گرفتن آنها مطرح شد که با مشورت بر سر رویکرد دوم که برگرفته از نهضت حضرت امام خمینی ره بود به اجماع رسیدیم.


وی یادآور شد: آغار رسم جهاد با عهد ۶۰۰ نفر از سرگروههای جهادی از سراسر کشور در جماران آغاز شد. افرادی که هیچ تجربه ای نداشتند و این اتفاقات اصلا عادی نبود و الهاماتی در این راه احساس می شد.


سردار مجید خراسانی همچنین با عنوان این مطلب که برخی از جمله شهید بلباسی در مواجهه با هم عصران با امام غبطه می خوردند که در آن زمان نبودند اما من به آنها می گفتم اتفاقات پیش رو را عادی نبینید روزی شما سفیران انقلاب در کشورهای دیگر خواهید شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار