خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر۳:

خدمت در مناطق مرزی یک نوع جهاد در راه خداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه (ع) گفت: خدمت در مناطق مرزی یک نوع جهاد در راه خداست و رزمندگان ما با وجود تمام سختی ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران پاسداری می کنند.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۹۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در سرکشی از پایگاه‌های عملیاتی لشکر۳ مستقر در منطقه مرزی قندیل، ضمن دیدار چهره به چهره با نیروها، دفاع جانانه از وطن را حکایت از عمق ارادت به ذره ذره از خاک ایران اسلامی دانست.

وی ادامه داد: شما رزمندگان غیور با مقاومت و ایستادگی ندای خوش امنیت را به گوش مردم کل ایران می رسانید.

این مسئول تصریح کرد: رزمندگان ما برای حفظ امنیت و اقتدار ایران در همه زمان ها و شرایط تلاش می کنند و با اقتدار و صلابت مرزها را رصد می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر۳ افزود: دفاع همه جانبه از ارزش ها و باورها و نیز از خاک و سرمایه های یک ملت و وطن از دیگر آثار و برکات دفاع از وطن است.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون خون شهداء و تلاش شبانه روزی شما عزیزان است که شبانه روز برای پایداری امنیت این مرز و بوم تلاش می کنید.

در این سرکشی ها، مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر۳، ضمن بررسی وضعیت فضاسازی فرهنگی و تبلیغی پایگاه های عملیاتی، نسبت به تحویل اقلام فرهنگی و تبلیغی اقدام و بر حفظ و نگهداری صحیح اقلام سرمایه ای تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار