به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت فاطمیه (س)زنجیره سفلی از توابع حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران سپاه ناحیه چرداول با توجه به فصل نشاکاری برنج ،در قالب گروه های جهادی یک روزه به کشاورزان خدمات رسانی و کمک می کنند .
کد خبر: ۹۳۵۶۳۴۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت فاطمیه سلام الله علیها زنجیره سفلی از توابع حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با توجه به فصل نشاکاری برنج در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفته ودر قالب گروه های جهادی یک روزه به کشاورزان خدمات رسانی و کمک می کنند .

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه  چرداول خواهر طاهره شیرزادی در این راستا اظهار داشت :فعالیت گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج تابعه این حوزه در ابعاد مختلف ادامه دارد و این بار گروه جهادی پایگاه مقاومت فاطمیه سلام الله علیها زنجیره سفلی با توجه به فصل نشاکاری برنج در مزارع روستای زنجیره سفلی و با توجه به اینکه برخی از کشاورزان نیروی کار لازم را در اختیار نداشته و از نظر مالی ضعیف هستند ،در نتیجه گروه های جهادی در قالب اردوی یک روزه به کشاورزان در نشاکاری جوانه های برنج کمک می کنند.
 
وی افزود :هدف از این برنامه در مرحله اول جامه عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر خدمت به محرومین و مشارکت در اقدامات خیرخواهانه و خدمات رسانی بوده و در مرحله بعد مشارکت و همکاری خواهران بسیجی در اقدامات  طرح های محرومیت زدائی و اقتصاد مقاومتی می باشد .
 
وی در ادامه تاکید کرد : برنامه و اقدامات گروه های جهادی به صورت خودجوش و داوطلبانه در برنامه نشاکاری مزارع برنج و آماده سازی زمین برای کشت کارها در روستاهای اطراف شهر سرابله ادامه دارد و این برنامه موجب ارتقای منزلت بسیج در بین مردم محروم روستا های اطراف می شود .
ارسال نظرات