به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه چرداول؛

جلسه هماهنگی گردهمایی شهرستانی هفته عفاف و حجاب برگزارشد

جلسه ستاد هماهنگی گردهمایی شهرستانی هفته عفاف و حجاب در شهرستان چرداول با محوریت عفت زن و حیای مردبا همکاری بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه و مدیران سایر ادارات دست اندرکار در مسئله حجاب و عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۴۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه ستاد هماهنگی گردهمایی شهرستانی هفته عفاف و حجاب در شهرستان چرداول با محوریت عفت زن و حیای مرد در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه و مدیران سایر ادارات دست اندرکار در مسئله حجاب و عفاف برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز حادثه مسجد گوهر شاد توسط رژیم طاغوت و  تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت : موضوع حجاب بخشی از سبک زندگی اسلامی وایرانی می باشد وبحمداله وضعیت حجاب و عفاف در  استان ما نسبت به استان های دیگر بهتر است ، این موضوع مرهون فرهنگ ناب قبیله ای و قومی کهن و دیرینه ماست .
 
وی ادامه داد : متاسفانه دشمن در مقابله با عفاف و حجاب با تمام وسایل تبلیغاتی به میدان آمده است، اما به دلیل وجود زیرساختهای اعتقادی قوی در جامعه ما دشمنان موفق نشده اند ،اما به هر حال نمی شود که زندگی مردم تعطیل شود .
 
وی ضمن انتقاد از نبود زیرساخت های لازم در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: واقعا ما چند تا کارخانه یا کارگاه تولید چادر داریم؟ رعایت حجاب فقط مخصوص بانوان نیست ،بلکه بایستی مردان هم حجاب را رعایت کنند و در این قضیه بدحجابی نه زنان و نه مردان ما مقصر نیستند، چونکه دستان آنها خالی می باشد.
 
 فرمانده سپاه ناحیه چرداول افزود: در شرایط کنونی خانواده ها از بد حجابی و بی حجابی خسته شده اند و بایستی در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب از کارگاههای کوچک شروع کرد و رعایت عفاف و حجاب مخصوص یک هفته نیست، بلکه لازم است که استمرار داشته باشد و در سطح محلات، مدارس،خانواده، و دانشگاه شروع کرد و اگر در این زمینه کار بشود بعد از چند ماه اثرش را می بینیم. 
 
سرهنگ هدایت سلیمانیان  ضمن تاکید بر کارهای فکری در زمینه حجاب و عفاف عنوان نمود : باید فضا را آماده کنیم و نباید کارها را به اعتبارات گره بزنیم ،بلکه بایستی کارهای فکری کنیم .
 
وی در پایان گفت : در زمینه تولید محتوا ،لازم است که تلویزیون شهری فعال شود و فضا سازی محیطی لازم صورت گیرد و در مراسم روز حجاب و عفاف گروه سرود توسط حوزه دانش آموزی پیش بینی و تجلیل از نخبگان و خواهران با حجاب در برنامه باشد وفضای مجازی و تمام ادارات بایستی پای کار بیایند،تا یک فضای معنوی و ونشاط آور بر جامعه و شهرستان حاکم شود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار