خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار عنوان کرد

لزوم بکارگیری ابزار فرهنگی هنری برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب در جامعه

بهار-مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: عفاف و حجاب و ترویج و تبیین آن در جامعه با استفاده از ابزار فرهنگی هنری اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۶۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

لزوم بکارگیری ابزار فرهنگی هنری برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج، بهاره اختری در جلسه با فرماندهان و مسئولان تربیتی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب همواره به‌عنوان یکی از ارکان سلامت جامعه به‌شمار می‌رود که بسیاری از مفاسد اجتماعی و ناهنجاری‌های اجتماعی را با رعایت حجاب و عفاف می‌توان کاهش داد.

وی گفت: به همین منظور باید تلاش شود تا در زمینه عفاف و حجاب با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این اعتقادات را در بانوان تقویت کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار عنوان کرد: عفاف و حجاب و ترویج و تبیین آن در جامعه با استفاده از ابزار فرهنگی هنری اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌هایی چون تشویق مربیان محجبه توسط سرگروهان، نشست‌های بصیرتی، روشنگری و دوره‌های توانمندسازی ارکان شجره طیبه صالحین در سطوح مختلف در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی می‌تواند تا حدی منجر به آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها و زیان‌های مختلف اجتماعی شود.

اختری با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: برگزاری میقات صالحین با حضور پرشور مربیان و سرگروهان حلقات صالحین در سطوح مختلف در مصلی امام خمینی(ره) و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، پیاده‌روی، سرکشی از خانواده شهدا، تشویق حافظان قرآنی حلقات صالحین، نظارت و سرکشی از حلقه و پایگاه مقاومت حوزه‌های بسیج خواهران از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار