خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در نهاوند

نهاوند -فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۰۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع روحانیون و مبلغین شهرستان نهاوند با اشاره به تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در شهرستان نهاوند اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ سه برنامه محوری با عناوین ترویج عفاف و حجاب، فرزندآوری و ازدیاد جمعیت و تثبیت و تحکیم خانواده در قالب قرارگاه امام کاظم (ع‌) به صورت شهرستانی تا پایان سال دنبال خواهد شد.

وی افزود: این قرارگاه به صورت شهرستانی بوده که ریاست قرارگاه فرماندار و دبیر قرارگاه سپاه شهرستان و با حضور تمام ادارات فرهنگی و مرتبط با این ماموریت‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار ائمه جمعه و جماعات در گفتمان‌سازی این سه ماموریت، از همه روحانیون درخواست شده که به صورت ویژه در هفته آتی از ۱۸ تا ۲۵ تیر ماه که هفته عفاف و حجاب است در نمازهای جمعه و جماعات در خصوص جایگاه حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام، قرآن، احادیث و روایات بپردازند.

وی عنوان کرد: تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته عفاف و حجاب با کمک روحانیون و ائمه جماعات برنامه‌های مرتبط را در سطح مناطق خود دارند و برنامه‌های صورت گرفته را در فضای مجازی انعکاس می‌دهند.

تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در نهاوند

تشکیل قرارگاه امام کاظم (ع) با محوریت خانواده در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار