مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
همدان-مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با هفته حجاب و عفاف در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۵۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با هفته حجاب و عفاف در همدانفرزانه رضیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: رویکرد اصلی سازمان بسیج جامعه زنان تقویت عفت درونی همزمان با رعایت حجاب ظاهری است.

وی با بیان اینکه مواجهه با مردم در امر حجاب و عفاف متفاوت است، گفت: باید توجه داشت که عفاف یک امر باطنی است و لازمه داشتن حجاب، عفاف است و شخص باید در باطن خود به حجاب رسیده باشد، برخی از مردم جامعه حجاب دارند، اما عفاف را فراموش کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به صراط مستقیم دعوت کنیم، الگو و مدل رفتاری باید حکیمانه باشد، بنابراین حجاب یک ضرورت دینی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید به دنبال برنامه‌های علمی نو و اثرگذار باشیم، به تبیین اهمیت نقش حجاب و عفاف در سلامت روحی و روانی جامعه پرداخت.

رضیان از اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با هفته حجاب و عفاف در همدان خبر داد و بیان کرد: در این راستا برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و جمعیت بانوان فرهیخته با محوریت جامعه زنان استان برنامه‌ریزی شده است.

رضیان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با مشارکت جمعیت بانوان به بهترین شیوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات