خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

شهدا بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل جوان امروز ما هستند

کبودراهنگ-امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: شهدا بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل جوان امروز ما هستند و الگوگیری از سیره و سبک زندگی شهدا روحیه ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۴۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

شهدا بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل جوان امروز ما هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام نقی باقری در مراسم یادواره شهدای روستای ویان شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: یادواره شهدا، مجلسی هدفمند برای بیعت با شهیدان و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است و حضور خیل مشتاقان بیانگر این است که این راه تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کم‌ترین کاری است که در قبال شهدای والامقام می‌توان انجام داد، بیان کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و نیز سبك زندگی شهیدان والا مقام را می‌توان ترویج و تبلیغ کرد.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: شهدا بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل جوان امروز ما هستند و الگوگیری از سیره و سبک زندگی شهدا روحیه ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند.

وی تصریح کرد: تمام زوایای زندگی شهدا برای ما درس است و با برگزاری یادواره شهدا از سیره و روش و آرمان‌های شهدا درس می‌گیریم.

باقری با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، افزود: دشمن در تلاش است تا در فضای حقیقی و مجازی جوانان و نوجوانان را از مسیر انقلاب و نظام منحرف كند و ما باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی در ادامه بانوان را به رعایت حجاب فاطمی توصیه کرد و ضمن سفارش به مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا عنوان کرد: ‌بیشتر شهدای ما در جنگ تحمیلی و مدافعان حرم مادران، همسران و دختران جامعه را به حفظ حجاب و عفاف دعوت كرده‌اند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در پایان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات ادامه راه شهیدان و حاج قاسم سلیمانی های دوران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات