خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی با محوریت حجاب فاطمی در بهار

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت حجاب فاطمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۰۰
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی با محوریت حجاب فاطمی در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی ورکانه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقاد دینی و هنجار اجتماعی و فرهنگی در کشور ما مطرح است و انجام کار فرهنگی در راستای حفظ عفاف و حجاب ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت حجاب فاطمی گفت: تکریم بانوان محجبه، برگزاری مسابقات مختلف در سطح پایگاه‌های مقاومت، مسابقات دلنوشته و عکس نوشته با موضوع حجاب، مسابقه عروسک محجبه من و نشست صمیمی با دختران جوان و پاسخگویی به شبهات بخشی از برنامه‌های این هفته است که به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، سرکشی کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار از نحوه رعایت حجاب کارکنان زن ادارات و تقدیر از بانوان محجبه ادارات، نشست آسیب‌های بدحجابی و تاثیر آن بر سلامت خانواده از برنامه‌های شاخص این هفته است که در سطح شهرستان بهار اجرا می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه مدلینگ در شهرستان بهار خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ارائه انواع چادر و روسری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

هندی ورکانه تقدیر از کادر درمان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی مروارید در صدف، غبارروبی گلزار شهدا ، تقدیر از آرایشگاه‌های اسلامی، پیاده‌روی مدافعان حجاب و عفاف، برگزاری میقات صالحین با حضور ارکان شجره طیبه صالحین را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته حجاب و عفاف در شهرستان بهار برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات