خبرهای داغ:
مسئول شبکه جوانان آستان قدس استان همدان:

مراسم چهار‌پایه‌خوانی جوانان امام رضایی در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول شبکه جوانان آستان قدس استان همدان از برگزاری مراسم چهار‌پایه‌خوانی جوانان امام رضایی به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۸۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
مراسم چهار‌پایه‌خوانی جوانان امام رضایی در همدان برگزار می‌شودرضا مرتضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام جواد (ع) اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی در قالب مراسم چهارپایه خوانی و با هدف احیای سنت چهارپایه خوانی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم چهار یاپه‌خوانی جوانان امام رضایی در شب و روز شهادت حضرت جوادالائمه در همدان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه به همت شبکه جوانان رضوی استان همدان در تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس استان همدان با تاکید بر اینکه مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه با همکاری تشکل‌های همکار در سطح استان برگزار خواهد شد.
 
وی ضمن دعوت از جوانان مؤمن و انقلابی استان، شبکه خادمیاران رضوی، هیأت مذهبی، کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج جهت شرکت در مراسم عنوان کرد: هیئات مذهبی می‌توانند با پیوستن به پویش ملی برپایی عزای «جوان‌ترین امام» عدد ۹ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۸۸ ارسال کرده و در قرعه‌کشی شرکت کنند که به ۸۸ مراسم به قید قرعه بسته متبرک آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
پر بیننده ها