خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید صوفی همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در حوزه شهید صوفی همدان

همدان-فرمانده حوزه شهید صوفی همدان از اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به همت حوزه شهید صوفی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) در حوزه شهید صوفی همدانعلی زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن پتسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام (ره) اظهار داشت: هرچه امروز در جهان تشیع به ویژه ایران اسلامی داریم مدیون و مرهون تفکرات این انسان بزرگ است.

وی بیان داشت: حوزه شهید صوفی به مناسبت فرا رسیدن رحلت امام (ره) چند برنامه شاخص در نظر گرفته که از جمله آنها، سلسله جلسات روشنگری است که با هدف شناسایی ابعاد مختلف زندگی حضرت امام (ره) و همچنین پرداختن به بحث مهم انتخابات و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات انجام می‌شود.

فرمانده حوزه شهید صوفی همدان افزود: بحث روشنگری بسیار موضوع مهمی است که ما در چند شاخه و گروه سنی این برنامه را شروع کرده‌ایم و تا انتخابات نیز روزانه آن را خواهیم داشت.

وی برنامه شاخص دیگر را توزیع ۷۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان عنوان کرد و گفت: ما در طول سال کمک‌های زیادی به نیازمندان اهدا می‌کنیم اما با توجه به اینکه امام راحل اهمیت زیادی برای نیازمندان قائل بودند و نمود آن را در تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنیم، سعی داریم این برنامه را در این ایام در حد اعلا برگزار کنیم.

زنگنه مهمترین برنامه روز ارتحال امام را برگزاری دسته عزاداری ورزشکاران بیان کرد و گفت: ورزشکاران بسیجی ما صبح روز ارتحال از گنجنامه به سمت میدان میشان حرکت خواهند کرد و عده‌ای این برنامه را تا فتح قله الوند ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان برنامه کوهنوردی نیز شرکت‌کنندگان بعد از صرف صبحانه به تجمع دسته بزرگ عزاداران بسیجی که در شهر همدان به میزبانی سپاه ناحیه انجام خواهد شد، ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار