مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت:با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از ابتدای شروع طرح تا کنون ۳۴۰۰ دستگاه خودرو عمومی گازسوز شده اند.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۰۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
۳۴۰۰ خودرو عمومی در استان سمنان رایگان دوگانه‌سوز شدند/افزایش مصرف سی ان جیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری افزود: از مجموع ۴۰۰۰ خودرو ثبت نام شده در سامانه، تعداد ۳۴۰۰ خودرو به‌صورت رایگان در سطح استان سمنان دوگانه‌سوز و مابقی نیز در حال انجام است.
عربعامری خاطر نشان کرد: در حال حاضر از پنج کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است، شامل سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود، همگی فعال و آماده خدمت رسانی می‌باشند و اولویت گاز سوز کردن با خودرو‌هایی است که زودتر در سامانه مورد نظر با ثبت کد ملی و شماره همراه اقدام کرده باشند.
لازم به ذکر است، مالکین خودرو‌هایی که توسط وزارت کشور به شرکت ملی پخش معرفی شده اند و اغلب پیامک دریافت کرده اند، در صورت مجاز بودن می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام نمایند.
افزایش ۱۹/۹ درصدی مصرف سی ان جی در منطقه شاهرود
علی اکبر عربعامری گفت: در سه ماهه اول سال جاری نزدیک به ده میلیون متر مکعب سی ان جی در استان سمنان مصرف شده است، که این مقدار توزیع حاکی از این است که مقدار مصرف افزایش ۱۹/۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کرده است.
عربعامری با اشاره به این مقدار افزایش مصرف سی ان جی در سه ماهه اول امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل حتی با وجود محدودیت‌های کرونایی افزود: اجرای طرح مدیریت سوخت با توجه به اهمیت استفاده از سوخت پاک و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف بنزین، ثبت‌نام و تبدیل خودرو‌های عمومی باری و مسافری و حمل و نقل عمومی به دوگانه سوز شدن، بر استقبال مصرف کنندگان از سی ان جی به جای سوخت‌های مایع اذعان دارد که این امر نشان دهنده این است که در آینده انتظار می‌رود میزان مصرف گاز طبیعی در سبد سوخت حمل و نقل افزایش یابد و انشالاه با احداث جایگاه‌های سی ان جی در سطح استان، امکان برخورداری سهل و آسان برای هم استانی‌ها از این سوخت پاک میسر گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها