خبرهای داغ:

دستورالعمل جدید برای فعالیت‌های ورزشی در گلستان

دستورالعمل جدید برای انجام فعالیت‌های ورزشی در شرایط شیوع کرونا و براساس رنگ بندی شهرها اعلام شد و برهمین اساس در شرایط قرمز فقط مسابقات لیگ‌های کشوری و اردوهای ملی مجاز به برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۶۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

دستورالعمل جدید برای فعالیت‌های ورزشی در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛  دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا برای انجام فعالیت‌های ورزشی در شرایط شیوع کرونا، براساس رنگ بندی شهرها اعلام شد.

برهمین اساس در شرایط قرمز کرونایی که 8 شهرستان از جمله گلستان درگیر آن هستند، فقط رشته‌های چوگان، تیراندازی (اهداف پروازی)، تیر وکمان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون)، کوهنوردی، اتومبیل رانی، دوچرخه سواری، استخرهای روباز و گلف مجاز به تمرین هستند.

در شرایط نارنجی ( پرخطر) نیز که 4 شهرستان استان را شامل می‌شود علاوه بر رشته‌های گروه یک و اسکی، بولینگ، تنیس روی میز، شطرنج، شمشیربازی، سه گانه، وزنه برداری، تیراندازی، بدنسازی، بدمینتون، اسکیت، فوتبال، ورزش‌های روستایی، قایقرانی و تنیس نیز مجاز به برگزاری تمرین خواهند بود.

طبق این دستورالعمل در شرایط زرد کرونایی که دو شهرستان استان گلستان را شامل می‌شود، علاوه بر رشته‌های گروه یک و دو و ورزش‌های زورخانه‌ای، بسکتبال، بوکس‌، بیماری‌های خاص، شنا، تکواندو، جانبازان و معلولین، جودو، ژیمناستیک، هاکی، کاراته، کبدی، کشتی، کونگ فو، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق، هندبال، رزمی و ووشو نیز مجاز به برگزاری جلسات تمرینی هستند. در شرایط آبی هم رشته‌های گروه یک، دو و سه و انجمن‌های ورزشی و همگانی مجوز فعالیت دارند.

برهمین اساس در شرایط قرمز کرونایی صرفا مسابقات لیگ‌های کشوری و اردوهای ملی مجاز به برگزاری هستند و در شرایط نارنجی و زرد و آبی  سایر مسابقات منوط به اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها