زنجان- فرمانده سپاه استان زنجان در حاشیه بازدید از ساخت مستند نیلوفران ابی در مناطق عملیاتی جنوب گفت: عوامل اجرایی کنگره شوق دیدار رهبری دارند و امیدواریم هرچه زودتر این دیدار رقم بخورد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۳۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ، کنگره 3535 شهید استان زنجان قرار است در پاییز امسال برگزار شود و در این راستا سپاه انصارالمهدی (عج) با کمک دستگاه‌های اجرایی در حال انجام مقدمات کار است؛ از آنجایی که زبان هنر تاثیرگذاری بسیار بالایی در نزد مخاطبان دارد برنامه‌ریزی شده است مستندی با نام "نیلوفران آبی" به تهیه‌کنندگی حمید اسماعیلی در اهواز و در مناطق عملیاتی جنوب ساخته شود تا با پخش این مستند نوجوانان و جوانان درک بهتری از نقش رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس داشته باشند.

 

نمایش شاهکارهای رزمندگان زنجانی در مستند نیلوفران آبی

 

ساخت مستند نیلوفران آبی در گرمای سوزان اهواز و در مناطق عملیاتی جنوب از 9 تیرماه آغاز شده و قرار است فیلمبرداری این مستند تا پایان تیرماه به اتمام برسد؛ در ساخت این مستند بسیاری از رزمندگان پیشکسوت زنجانی حضور دارند و با روایت‌گری‌های خودشان نقش گردان‌های عملیاتی استان زنجان را در عملیات‌های مختلف تشریح می‌کنند.

 

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان چند روزی است که در مناطق عملیاتی جنوب حضور دارد و از نزدیک روند ساخت نیلوفران آبی را پیگیری می‌کند.

 

سردار کرمی در حاشیه این بازدید از روند ساخت این مستند در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج زنجان گفت: همانگونه که قول دادم کنگره شهدای زنجان نسبت به سایر استان‌ها با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد و به عبارتی دیگر تاخیر برگزاری را با برگزاری با شکوه جبران خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان زنجان جزء آخرین کنگره‌های کشور است که در پاییز امسال برگزار خواهد شد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یک کنگره با شکوه انجام گرفته و امیدواریم در شان و منزلت شهدای زنجان یک کنگره بی‌نقص برگزار کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تقدیر از عوامل ساخت مستند نیلوفران آبی گفت: این مستند به تمام مردم زنجان خواهد گفت که رزمندگان زنجانی چه شاهکارهایی را در دفاع مقدس انجام دادند؛ زبان هنر از همه زبان‌ها تاثیرگذاری بالایی دارد.

 

وی در ادامه به دیدار عوامل کنگره ملی شهدا با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)اشاره کرد و گفت: این دیدار از سوی حفظ آثار کل سپاه پیگیری می‌شود و به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به شهدا و حوزه دفاع مقدس دارند و از حالا عوامل اجرایی کنگره شهدا یک ذوق و شوقی برای این دیدار دارند.

ارسال نظرات