خبرهای داغ:

یک سرویس کامل سیسمونی نوزاد به خانواده نیازمند در سرخه اهدا شد

یک سرویس کامل سیسمونی نوزاد به همت بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س) تهیه و اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۳۸
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب و فرارسیدن جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) یک سرویس کامل سیسمونی نوزاد جهت اهدا به خانواده نیازمند به همت خواهران بسیجی و جهادگر پایگاه حضرت آسیه (س) شهرستان سرخه تهیه شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) ضمن ابراز خرسندی از مشارکت بسیجیان در این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه به شکل های مختلف در قالب اهدای بسته ای معیشتی، تهیه سیسمونی و لوازم التحریر در شهرستان سرخه و در پایگاه حضرت آسیه (س) انجام گرفته است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا تاکنون رنج زیادی به اقشار مختلف جامعه بویژه نیازمندان وارد کرد اما در این میان دستان سخاوتمند و نیکوکاری هم بودند که با کمک‌های مومنانه موجب کاهش آلام این قشر از جامعه شدند.

فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) با اشاره به اینکه ما نباید فرمایشات مقام معظم رهبری دردیدار با گروه‌های جهادی که درتابستان وآذر سال ۹۸ انجام شد را فراموش کنیم که فرمودند؛ کار‌های خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: همه ما دارای زندگی و خانواده هستیم و می‌دانیم که تامین هرقلم ازاین جهزیه وسیمیونی چه هزینه کلانی دربردارد لذا مشارکت خیرین و بسیجیان بسیار ارزشمند است.

ادهم با بیان اینکه افراد مستمند توسط واسطه‌ها شناسایی و ثبت نام می‌شوند، بیان داشت: این کار‌ها یک تکلیف است، البته نه تکلیف سازمانی، بلکه یک تکلیف انقلابی بوده و ما از لحاظ اخلاقی وظیفه داریم به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت خدمات رسانی را انجام دهیم.

وی در خاتمه گفت: این رزمایش به همت بانوان بسیجی و فرماندهان پایگاه های مقاومت، مشارکت های مردمی و کمک های دریافتی از خیرین با اهدای کامل یک سرویس سیسمونی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار