خبرهای داغ:

اردوی یک روزه حلقه صالحین پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) سرخه

به همت پایگاه امام خامنه‌ای( مدظله) سرخه برادران بسیجی این پایگاه راهی اردوی یک روزه به فیروزکوه شدند.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۲۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و اهمیت استفاده درست از اوقات فراغت ویژه برنامه اردوی تفریحی- آموزشی برادران به همت پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین با حضور حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله اسلامی برگزار شد.

این اردوی با نشست بصیرتی – اعتقادی و برنامه های ورزشی کوهنوردی، تیراندازی و والیبال همراه بود و بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

حجت الاسلام و المسلمین در این جمع دوستانه در بین بسیجیان با تاکید بر اهمیت بصیرت دینی و سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رهنمودهای خویش، مكرر بر کسب بصيرت براي همة مردم تاکید کرده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری معتقدند پایة شكلگيري بسيج، بصيرت بوده است و همواره از بسيجيان خواسته اند به افزایش روزافزون بصيرت خود بپردازند.

امام محله اسلامی آل یاسین ادامه داد: بسيج در جریان هشت سال دفاع مقدس، نجاتبخش کشور بود. امروز نيز در عرصه هاي
مختلف فرهنگي، سياسي، اقتصادي، سازندگي و در مقاطع حساس و بحراني کشور، همچنان نجات بخش است.

براتی خاطرنشان کرد: بسیج یک شجره طیبه است که شاخ و برگ آن، ایثار، ازخودگذشتگی و شجاعت است. بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی مرز نمی‌شناسد و برای دفاع از دین خدا تمام مرزهای جغرافیایی، قومی، نژادی را درمی‌نوردد و هرکسی با هر جنسیت و هر وضعیت سنی می‌تواند زیر پرچم بسیج از کیان این مملکت صاحب‌الزمان (عج) دفاع کند.

وی تصریح کرد: بسیجی دارای بصیرت و هوشیاری است؛ هر جا احساس کند که به حضور او نیاز است؛ در آنجا نقشی موثر ایفا می کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها