فرمانده پایگاه صدیقه کبری افتر گفت: حجاب حصاری محکم و ایمن از نگاه نامحرمان برای زن مسلمان است زیرا کرامت زن به عنوان مادر در حفظ پوشش است.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۹۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حلقه شهیدان حسینعلی نوروزی، ولی الله عمادی و ضیاالله زیاری پایگاه صدیقه کبری روستای افتر درمسجد انصار با موضوع هفته عفاف وحجاب برگزار شد.

این حلقه صالحین با قرائت آیاتی از قرآن مجید و بیان معانی آیات قرآن همراه بود.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه ضمن اشاره به اهمیت عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و عفاف همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می کند و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی رانصیب انسان می کند.

وی افزود: حجاب به معنا پوشش بیرونی و عفاف به معنا پوشش درونی ، این دو عامل باعث سلامت جامعه است و در صورت نبود این دوموجب به وجود آمدن مشکلات و اثرات مخرب زیادی درجامعه خواهد شد.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری افتر در ادامه اضافه کرد: گرمی خانواده ها، استحکام رابطه زن و شوهر، تداوم زندگی، آرامش قلوب، ثبات دلبستگی و عشق و علاقه همسران به همسر قانونی وشرعی خود، برپایی خانه و خانواده، برجایی اعتماد و اطمینان همسران، ایجاد جامعه ای توام باامنیت و پاکی همه و همه مرهون پوشش و حجاب زنان و مردان مملکت است.

محمودی تصریح کرد: حجاب حصاری محکم و ایمن از نگاه نامحرمان برای زن مسلمان است زیرا کرامت زن به عنوان مادر در حفظ پوشش و توجه به دستورات خداوند بزرگ در کتاب تعالی بخش به آن اشاره شده است.

همچنین در ادامه این برنامه با بازدید سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه، هئیت امناء مسجد انصار و فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) همراه بود.

در این بازدید فرمانده سپاه سرخه روند ساخت ساختمان پایگاه خواهران صدیقه کبری (س) در مسجد انصار روستا افتر را جویا شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها