جلسه کار گروه فرهنگی پایگاه نرجس خاتون (س) برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب جلسه کار گروه فرهنگی پایگاه نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۰۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه کار گروه فرهنگی پایگاه نرجس خاتون (س) روستای اروانه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته حجاب و عفاف و ایام محرم به همت بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه در خصوص نوع برنامه ها و نحوه اجرای آن ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده حضور بسیجیان در پاک شقایق این روستا همراه با اهدای هدایایی چون بادکنک، پلاکارد و روسری به کودکان حاضر در جلسه، اهدای هدیه به اعضای گروه حاضر در برنامه، برپایی سخنرانی در حین برنامه با محوریت حجاب و اهمیت آن، برگزاری بازی های مختلف از جمله ادابازی، شهروند و مافیا، جرات حقیقت، یک قول دو قول و  گل یا پوچ است.

وی افزود: همچنین مقرر شد کودکان مقطع ابتدایی به همراه والدین و دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان بدون حضور والدین در برنامه حضور داشته باشند.

فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه عنوان کرد: برگزاری برنامه هایی اعم از نقاشی، شعر خوانی، بازی و سرگرمی برای کودکان مقطع ابتدایی که با مدیریت فاطمه زهرا قویی و نرگس حافظی از دیگر برنامه هاست.

 طاهری در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در ایام محرم و صفر گفت: مقرر شد تا متنی برای بخش مالی محرم تنظیم شود تا از تمام افرادی که تمایل به مشارکت در کار خیر در این ایام را دارند؛ مبالغی دریافت شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد برنامه هایی چون ختم صلوات، ختم قرآن، ختم زیارت عاشورا، ساخت کلیپ، مسابقه کتاب خوانی  در فضای مجازی برای ماه محرم انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار