خبرهای داغ:

حضور تیم پزشکی شهید رهنمون در سرخه

تیم پزشکی شهید رهنمون همراه با ارائه مشاوره رایگان با هدف ویزیت بیماران محله؛ در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۵۵۵۸۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ تیم پزشکی شهید رهنمون همراه با ارائه مشاوره رایگان با هدف ویزیت بیماران محله؛ خصوصاً خانواده های نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در شهرستان سرخه حضور یافت.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستاي اجراي طرح ملي شهيد رهنمون، تيم پزشكي به محله کریم اهل بیت شهرستان سرخه اعزام شد.

وی افزود: اين طرح از سال گذشته در كشور به اجرا درآمده است كه طي آن تيم پزشكي چهار نفره شامل پزشك، پرستار، كارشناس بهداشت يا روانشناس و ماما در طول سال در مناطق محروم حاضر مي شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بيان اينكه خدماتي كه در اين اعزام ارائه مي شود شامل ويزيت و ارائه دارو به صورت رايگان به اهالي منطقه است، اضافه كرد: در اين اعزام‌ها علاوه بر خدمات پزشكي، مشاوره و برنامه آموزش آشنايي با بيماري‌هاي واگير و همچنين راه‌هاي پيشگيري از آن به‌صورت چهره به چهره توسط كار‌شناسان مربوطه انجام مي‌شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تيم پزشكي در اين طرح با ارائه خدمات رايگان به مردم، تمامي مشكلات منطقه را شناسايي مي كنند و با ارائه مشاوره بهداشتي و درماني با هدف رفع مشكلات تلاش مي كنند.

وی عنوان کرد: در زمنیه کرونا، افراد زیادی دچار مسائل ذهنی، روانی، استرس و اضطراب می‌شوند که این سازمان در این راستا هم خدمات پزشکی و هم روانشناسی ارائه می‌دهد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه بصورت سرزده از فعالیتهای این تیم پزشکی بازدید کرد و نحوه انجام کار را جویا شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار