خبرهای داغ:

جلسه توجیهی شورای پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد

جلسه توجیهی شورای پایگاه حضرت معصومه (س) با هدف توجیه و افزایش آگاهی خواهران بسیجی سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۷۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیهی شورا پایگاه تازه تاسیس حضرت معصومه (س) با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر شهرستان سرخه و اعضای شورا حوزه در جمع بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) در مسجد جمعه برگزار شد.

مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر شهرستان سرخه با اشاره به ماهیت اصلی بسیج و کار کرد آن درجامعه اسلامی به ویژه شهر سرخه و محله آل یاسین اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که با درایت و دور اندیشی حضرت امام خمینی پس از انقلاب تأسیس و هماره یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: به فرموده امام راحل بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

فرمانده حوزه کوثر شهرستان سرخه با تاکید بر مسجد محوری پایگاه بسیج گفت: قبل از انقلاب اسلامي مسجد تنها محلي براي اقامه نماز و برگزاري مجالس ختم بود، ولي امام راحل بعد از پيروزي انقلاب تعريف جديدي از اسلام، ولايت فقيه، نقش اجتماعي اسلامي براي جامعه بشريت مطرح كردند.

آزمون ادامه داد: امام راحل پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اسلام ناب را به جهانيان معرفي كرد و مسجد را به عنوان اصلي ترين سنگر تداوم انقلاب و پايگاه مهم اجتماعي، ديني و حمايتي معرفي كردند.

وی بسیجیان مخلص را دعوت به همکاری و فعالیت های گوناگون در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، هنری، بصیرتی وجهادی کرد و نظم و مسئولایت پذیری را در راس کارها قرار داد و بیان داشت: بسیجیان هیچ ترس و واهمه  از سرزنش ها و کنایه های اطرافیان نداشته  و در راه خود ثابت قدم باشند و در این مسیر به حضرت زینب (س) و فاطمه زهرا (س) تاسی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها