خبرهای داغ:

تقویت و تربیت نیروی بسیجی شاخصی مهم است

رئیس مجمع امام حسن مجتبی (ع) در سرخه گفت: جوانه های صالحین نمونه کامل از تقویت و تربیت نیروی بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۶۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حلقه ویژه نوجوانان شهید سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی رئیس مجمع امام حسن مجتبی (ع) با محوریت اهمیت طرح جوانه های صالحین، کلاس ها و برنامه های تابستانی و با حضور نوجوانان این حلقه و مسولین مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی در جمع بسیجیان با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی جهت گذران اوقات فراغت و داشتن تابستانی شاد و مفید اظهار کرد:  توانمندسازی کادر بسیجی در راه انقلاب اسلامی مهم‌ترین طرح جوانه‌های صالحین است و تلاش بر این است که اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را غنی‌سازی کنیم.

وی افزود: محوری‌ترین هدف ما از اجرای این طرح می‌تواند به تربیت نیروهای متدین و انقلابی اشاره کرد و در این زمینه برگزاری اردوهای مختلف می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

رئیس مجمع امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: باید زمینه تقویت و تربیت نیروهای بسیجی را با در نظر گرفتن ایجاد فضاهای شاد و بانشاط مبنای کار قرار دهیم که جوانه‌های صالحین نمونه کامل این امر بود که باید این مسئله به طور اساسی و ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه مشکلات پیش روی خود را برطرف کنیم.

احسانی با اشاره به در پیش رو بودن فصل تابستان و فرصت زیاد برای بسیجیان جهت گذران اوقات فراغت گفت: به همت پایگاه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در قالب طرح جوانه های صالحین کلاس های متنوعی برنامه ریزی شده است و ان شاءالله همه مشارکت خوبی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها