خبرهای داغ:

ویژه برنامه بزرگداشت شهید بهشتی در سرخه برگزار شد

همزمان با هفتم تیر مراسم بزرگداشت شهید بهشتی یار وفادار انقلاب در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۶۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران وفادار انقلاب ویژه برنامه بزرگداشت این شهید به همت هیئت رزمندگان سیدالشهدا شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در این جمع با اشاره به ویژگی ها و شخصیتی شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی انسان جامع و وارسته ای بود كه به آموختن اكتفا نكرد، بلكه عمل كردن را سرلوحه كار خویش و لازمه آموختن قرار داد و قله های كمال را با دو بال علم و عمل فتح كرد و موفقیت او نیز مرهون هماهنگی بین این دو مهم بود.

وی افزود: یكی از صفات پسندیده شهید بهشتی(ره)، صبر در مقابل ناملایمات بود. هر گاه با مشكلی مواجه می شد، عصبانی نمی شد؛ بلكه با صبر و متانت آن را حل می كرد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر جایگاه شهید از نظر قرآن و روایات گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب بعد از حادثه هفتم تیر فرمودند ما برادران ارزشمندی را از دست دادیم که برای ما اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند.

رفیعی ادامه داد: شهید مظلوم دكتر بهشتی را می توان یكی از معماران بزرگ تجدید بنای تفكر انقلابی و تشكیلاتی انقلاب اسلامی ایران به شمار آورد؛ زیرا در زیر لوای رهبری امام امت به هدایت انقلاب پرداخت و آن را از انحراف و انزوا یا توقف و ركود محفوظ داشت و سرانجام در همین راه خون پاكش برای تداوم بخشیدن به انقلاب و رسوا كردن چهره اهریمنان و منافقان، بر زمین ریخت و روح پاكش به آسمان پرواز كرد.

این برنامه با اجرای گروه سرود بین المللی میثاق همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها