خبرهای داغ:

جشنواره ورزشی نشاط خانوادگی در سرخه برگزار شد

جشنواره ورزشی نشاط خانوادگی با هدف ایجاد خانواده شاد و نشاط کودکان و نوجوانان در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۵۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر جشنواره ورزشی نشاط خانوادگی با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی به صورت خانوادگی در زمین چمن ورزشگاه تختی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه، تربیت بدنی سپاه ناحیه با مشارکت شهرداری سرخه برگزار شد.

 این مراسم با حضور کمیته دوچرخه سواری، دارت، تیراندازی، یوگا، شمشیربازی، فوتبال، والیبال، بازی با کودکان، فریزبی، طناب زنی و پیلاتس برگزار شد.

در پایان مراسم با حضور میرحسینی رئیس اداره ی ورزش و جوانان، ستاری مسئول تربیت بدنی ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: مشکل مواد مخدر یکی از چالش‌ برانگیزترین مسائلی است که جامعه جهانی با آن رو به رو بوده و متاسفانه تاثیرات نامناسبی را در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیت و جلوگیری از توسعه پایدار در جوامع گذاشته است.

وی افزود: به مناسبت این روز در سراسر دنیا برنامه‌های زیادی اجرا می‌شود و در کشور ما نیز اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی به مناسبت این روز به یک هفته گسترش یافته است.

مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: با هدف تقویت روحیه ورزشی در خانواده ها و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه های ورزشی در رشته های مختلف در سطح شهرستان سرخه برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بود. امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم گام های موثری در جهت مبارزه با مواد مخدر و سلامت روح و روان جوانان، نوجوانان و خانواده ها برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها