خبرهای داغ:

از فعالان فرهنگی و‌ مذهبی محله کریم اهل بیت (ع) در سرخه تجلیل شد

طی مراسمی از فعالان فرهنگی و‌ مذهبی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) و هیئت امام حسن مجتبی (ع) در سرخه تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۷۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با فعالان فرهنگی و مبلغان محله کریم اهل بیت (ع) به همراه امام محله مسجد امام حسن مجتبی (ع)  دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند ضمن تشکر و قدردانی از همه مبلغین و مبلغات به پاس زحمات شبانه روزی در امر تبلیغ و ترویج معارف و احکام الهی اظهار کرد: امروز دشمنان با شیوه های مختلف اعم از سینما، هنر، فضای مجازی، ماهواره و غیره درصدد تهی کردن انقلاب اسلامی از عقبه فرهنگی و دینی خود هستند.

وی با اشاره به این هشدار مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در این برهه حساس وظیفه خطیر ما در این سازمان، جدی گرفتن توطئه های دشمنان و تبلیغ درست برای جهانی شدن دین مبین اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: امروزه هر فردی با هر توان و بضاعتی که دارد در هر کسوت، حرفه و شغلی با هر ابزاری که برایش مقدور است می تواند مبلغ دین اسلام باشد و باید جهانی سازی این دین و زمینه سازی برای ظهرو امام زمان (عج) تلاش کند و گامی بردارد.

محمدی وند با بیان اینکه هر کاری برای اسلام و رضای خدا انجام شود مانگار است، افزود: هر کسی در این مسیر به "حبل الله متین" چنگ زند، در دنیا و آخرت عزیز می شود و زندگی اش برکت می یابد.

گفتنی است در خاتمه از مبلغان دینی و فرهنگی شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها