خبرهای داغ:

ویژه برنامه قرار بی قرارها در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه قرار بی قرارها با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در گلزار شهدا شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۹۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه قرار بی قرارها همزمان با تولد سردار شهید علیرضا ابراهیمی و شهادت سعیدرضا عربی با حضور مردم شهید پرور شهرستان سرخه در کنار قبور پاک شهدا با سخنرانی اسماعیل ادهم جانباز دوران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.

اسماعیل ادهم در در این جمع اظهار کرد: در جنگ تحمیلی حس برادری و وطن‌دوستی در نهاد یکایک مردمان به باور رسیده بود به طوری که آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبی بود.

وی افزود: حفظ و معرفی انقلاب و آثار شهدا و دفاع مقدس در تمام شهر‌ها و روستا‌ها امری واجب لازم است و همه نسبت به حفظ و حراست آن مسئول هستیم.

جانباز 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز این انقلاب استکبار ستیز ثمره همان مجاهدان است که با رهبری حکیمانه رهبری معظم انقلاب در حال درنوردیدن قله‌های افتخار از نظر نظامی و جهادی است، گفت: بر همگان لازم است از ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و حراست نمایند و آثار ارزشمند آن دوران در مقابل دید همگان خصوصاً نسل جوان قرار گیرد و همه بدانند چه جان‌فشانی‌های شده است و چه انگیزه‌ای در خلق این حماسه بوده است.

ادهم خاطرنشان کرد: در دوران با عظمت هشت سال دفاع مقدس روزهای باشکوه فراوانی از شجاعت و دلاور مردی‌های شهدا و ایثارگران ثبت و ضبط گردیده و مقاومت ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه فرزندان این سرزمین در دفاع و پاسداری از میهن و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در لحظه‌لحظه تاریخ این مرز و بوم جلوه‌نمایی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها