خبرهای داغ:

جلسه کمیته انتخاب و داوران مهرواره محله همدل در سرخه برگزار شد

جلسه کمیته انتخاب و داوران مهرواره محله همدل با هدف انتخاب برترین های این طرح در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۶۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه کمیته انتخاب و داوران مهرواره محله همدل با حضور اعضاء به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه، برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در جمع هیئات داوران شهرستان توجیهات لازم جهت تعیین نفرات برتر مهرواره همدل شهرستانی و استانی را ارائه داد.

 سپس حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه ضمن قدر دانی و تشکر از اداره تبلیغات اسلامی به منظور اجرا و ارزیابی طرح محله همدل اظهار کرد: امروز ما باید در عرصه فرهنگ  و دین؛ تشویق، ترغیب و جذب جوانان و نوجوانان با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات مردم در خصوص آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با قرار دادن طرح مسئله وحل مسئله‌ را در اولویت امور قرار دهیم.

 وی افزود: همه ما باید در این راستا به طراح و دست اندرکاران این امر یاری رسانیم؛ تا این مهم به نحو خوبی تحقق یابد.

 در ادامه هریک از اعضا با ظرافت و دقت کافی عملکرد یکدیگر را مورد نظر قرار داده و نفرات برتر مهرواره محله همدل را انتخاب کردند.

در این بین حجت الاسلام والمسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین با بالاترین امتیاز به عنوان نفر اول مهرواره محله همدل استانی انتخاب، صدیقه مونسان نفر دوم و کبری فائض به عنوان نفر سوم در سطح شهرستان انتخاب شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار