خبرهای داغ:

رزمندگان، ایثارگران و هم رزمان شهیدشان افتخار آفریدند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: عزت امروز خود را مدیون ایثار و گذشت شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۴۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

مقام معظم رهبری فرمودند: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان، سرگرد ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه و هیئت همراه به همت محله اسلامی آل یاسین با احمد داوودی، علی اصغر یعقوبی و حسن ادهم از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کردند.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان است.

 وی افزود: باید قدردان این عزیزان باشیم چرا که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی یافتیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: امام خامنه‌ای (مدظله) فرمودند: برای درک عظمت کار این عزیزان (رزمندگان) و هم‌رزمان شهیدشان باید عظمت میدان دفاع مقدس و چرایی و چگونگی این قطعه‌ی مهم از تاریخ ایران را بخوبی درک و فهم کرد.

گفتنی است دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران, رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بصورت هفتگی در حال انجام است.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار