خبرهای داغ:

اهمیت قدردانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۸۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسولین به همت پایگاه امام حسین (ع) با چهار تن از رزمندگان محله دیدار و از زحمات آن ها تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن قدردانی از زحمات رزمندگان اظهار کرد: این ارج‌گذاری را باید تبدیل به یک فرهنگ در جامعه کنیم و این نیاز امروز ماست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بعد از گذشت چهل سال با وجود تمام نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان باز هم ایران اسلامی سربلنداست به دلیل زحمات این عزیزان است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: نام دفاع مقدس برگرفته از هشت سال دورانی است که رزمندگان اسلام جانانه با نثار خون در برابر دژخیمان بعثی برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و دفاع کردند.

ابوالقاسمی در خاتمه بیان داشت: شما رزمندگان بدون هیچ ادعا در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کردید و برای نظام اسلامیان عزت و افتخار آفریدید.  یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، امنیت و اقتدار نظام امروز در سایه خون پاک شهیدان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها