اهدای سه سری جهیزیه به نوعروسان در سرخه

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از اهدای سه سری جهیزیه به نوعروسان در سرخه با هدف ترویج ازدواج آسان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۸۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن و ثبات بخشیدن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

در این بین جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوج ها برای شروع یک زندگی مشترک است که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از خانواده های کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و نیاز به کمک نیکوکاران و خیرین میتواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی این زوج ها را برطرف کند .

با نگاهی به عملکرد بسیج در طول سال‌های گذشته، از جنگ تحمیلی گرفته تا خدمات ارایه شده امروزی برعلیه مقابله با ویروس کرونا، تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند، برپایی اردوهای جهادی و ساخت منازل در مناطق محروم و بسیاری اقدامات دیگر به معنای واقعی کلمه بیانگر مجاهدت، تلاش و کوشش بسیجیان از جان برکفی بوده که برای انجام خدمات رسانی و افزایش امید در جامعه حتی از جان خود هم گذشتند.

انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم از سوی بسیجیان امروزه بر کسی پوشیده نیست و ثمرات مطلوب به انجام رسیده برگ زرینی را در کارنامه قابل قبول این سازمان در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است. 

در شهرستان سرخه نیز همچون جای جای ایران عزیزمان کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان با همت بسیج سازندگی و تلاش و پیگیری بانیان و خیرین در قالب تهیه جهیزیه، تهیه بسته های معیشتی و کمک های دیگر انجام می گیرد.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص این اقدامات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: تشکیل بسیج سازندگی با هدف مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی بوده و حالا گروه‌های جهادی به عنوان بازوان پرتوان سپاه در کنار مردم مشغول رفع مشکلات آن‌ها هستند.

وی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا اقدامات بسیاری با تلاش و یاری خیرین جهت تولید، توزیع ماسک و تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: به همت گروه های جهادی حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده های نیازمند ساخته شد.

عبداللهی با بیان اینکه از آغاز سال 1400 به همت گروه های جهادی، اقشار بسیج بویژه بسیج اصناف، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان سرخه سه سری کامل جهزیه در قالب 11 قلم کالا با هدف ترویج ازدواج آسان در اختیار افراد واجد شرایط قرار گرفت، گفت: طرح اهدای جهیزیه در استان با هدف حمایت از تولید داخلی و حمایت از خانواده‌های نیازمندان و نوعروسان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های سپاه است که با هدف اجرای سنت پسندیده ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: همزمان با عید قربان تهیه گوسفند، انجام قربانی و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند در سطح شهرستان سرخه در دستورکار قرار دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار