سردار حسن زاده:

انتخابات 28 خرداد، مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن شد

سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۷۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به منظور شرکت در جلسه معارفه جانشين جدید لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بيش از سه دهه مجاهدت، ايثار و فداکاري جانشین سابق این لشکر، وی را از فرماندهان خوب، با اخلاص و متواضع معرفی کرد و تعهد و تخصص را از شاخصه های اصلي ايشان دانست. 
 
سردار حسن زاده در ادامه، جانشین جدید لشکر 27 را يکي از رزمندگان و مسئولين پرتوان و با سابقه این لشکر معرفي کرد و تعهد، تخصص و انقلابي بودن را از شاخصه هاي برجسته ايشان ناميد و افزود: از جمله ماموريت هايی که به نحو احسن از وی شاهد بوديم، حضور مستمر و فعال ايشان در دفاع از حرم اهل بيت در کنار سردار شهيد حاج حسين اسدالهي بود.
 
برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن شد
سردار حسن زاده در اين ديدار که در جمع رزمندگان اين لشکر در ميدان صبحگاه مشترک برگزار شد، ضمن تبريک پيروزي با شکوه ملت بزرگ ايران در انتخابات 28 خرداد، نتيجه این انتخابات را مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن دانست و افزود: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري "مدظله العالی" ، دشمن از بيش از يک سال قبل همه قواي خود را به کار بست تا اين انتخابات را به چالش بکشد و مشارکت مردم را به حداقل برساند اما حضور مردم يک موفقيت و پيروزي با ارزش بود هم براي ملت، هم برای رهبري و هم برای جبهه مقاومت.
 
سردار حسن زاده در ادامه تأکيد کرد: تلاش خواهيم کرد به مرور زمان با استقرار دولت جديد، شرايط براي مردم بهتر و مطلوبتر شود.
 
برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، مایه اميدواري و خرسندي در جبهه مقاومت و يأس در اردوگاه دشمن شد
وي در ادامه، حضور این لشکر قدرتمند در ماموريت ها را مقتدرانه و هوشمندانه توصيف کرد و ضمن تشکر از آحاد رزمندگان، آمادگي لشکر در تمام ابعاد را خوب ارزيابي کرد و آن را رو به رشد خواند و رسيدن به اين دستاورد ها را نتيجه زحمات تک تک رزمندگان دانست.
 
وی در پایان ضمن بيان رشادت هاي شهداي سرافراز این لشکر، از فرماندهان شهيد لشکر به ويژه شهيدان حاج رضا فرزانه و حاج حسين اسدالهي ياد کرد.
 



ارسال نظرات