اهداء شش سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سرخه

همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) شش سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۸۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در سالروز ازدواج یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضرت امیرالمومنین علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه با مشارکت سپاه و همراهی امیرآبادیان خیرنیکوکار شش سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان تحت پوشش این نهاد تحویل داده شد.

گفتنی است تهیه این جهیزیه با برگزاری کاروان بزرگ جهیزیه با عنوان پویش شریک خوشبخت با حضور حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و دیگر مسولین شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی کمیته امداد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تشویق و ترویج ازدواج است، اظهار کرد: براساس رسالت مهمی که کمیته امداد در خصوص بحث تامین جهیزیه زوجین تحت پوشش برعهده دارد تلاش می کند با همکاری خیرین اقلام اولیه یک زندگی آسان را برای زوجین تامین کند.

وی با تاکید بر ادامه روند اهدای جهیزیه به زوجین مددجو در طول سال گفت: تمام تلاش ما این است با تامین اقلام اولیه زندگی بتوانیم شرایط را برای شروع یک زندگی ساده تسهیل کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه با اشاره به سنت حسنه ازدواج در اسلام و احادیث و روایات اعطای کمک هزینه‌ ازدواج و جهیزیه در راستای تشویق مددجویان به ازدواج و نهادینه کردن این سنت پسندیده در جامعه است تصریح کرد: این نهاد تلاش می کند زمینه های لازم را برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده های تحت حمایت فراهم کند.

یعقوبی بیان داشت: در این دوره شش سری جهیزیه شامل 11 قلم از اقلام ضروری زندگی به همت سپاه شهرستان سرخه، کمیته امداد و بسیج اصناف به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در شهر سرخه، روستای بیابانک و لاسجرد اهدا شد.

کمیته امداد شهرستان در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از خیران بویژه خیرآبادیان خیر نیکوکار به جهت مشارکت در این عمل ارزشمند و نیکو از مردم شهرستان سرخه و دیگر خیران خواست در این سنت حسنه یاریگر کمیته امداد امام خمینی (ره) بویژه در مناطق محروم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار