خبرهای داغ:

رشد و تکامل زن و مرد در پرتو حجاب است

حجت الاسلام و المسلمین صفا گفت: در پرتو رعایت حجاب و التزام به عفاف است که شخصیت انسانی زن حفظ و زمینه های رشد و تکامل زن و مرد در ابعاد مختلف فراهم می شود.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۵۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نشست فرهنگی بصیرتی با محوریت عفاف و حجاب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صفا همراه با جشن و مولودی خوانی گوهری مداح اهل بیت (ع) به همت فاطمه بنت اسد مومن آباد (س) در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.          

حجت الاسلام و المسلمین صفا در این جمع ضمن تبریک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: حجاب و عفاف جدا از باورهای دینی می‌تواند به رشد و تعالی جامعه کمک کند و مهم این است که این موضوع در سطح جامعه تقویت و گسترش یابد.

وی افزود: در پرتو رعایت حجاب و التزام به عفاف است که شخصیت انسانی زن حفظ و زمینه های رشد و تکامل زن و مرد در ابعاد مختلف فراهم می شود.

صفا در ادامه اضافه کرد: در پرتو حجاب، پیوندها و علایق خانوادگی استحکام و دوام می یابد، امنیت و آرامش روحی و روانی به وجود می آید و حضور سالم و کارآمد زنان که نیمی از پیکره جامعه را تشکیل می دهند،در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و موارد دیگر تضمین می شود.

وی بیان داشت: حجاب از جمله موضوعاتی است که انسان ها از آغاز پیدایش با آن به صورت غریزی و فطری ارتباط داشته‌اند و آن را برای سهولت زندگی کردن پذیرفته‌اند.

صفا خاطرنشان کرد: خداوند در کتاب های آسمانی نیز تاکید فراوانی بر مسئله حجاب و عفاف داشته و انسان ها را در مقاطع مختلف زمانی نسبت به فواید رعایت عفاف و حجاب آگاه داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته‌اند از سال های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار