خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

عفاف و حجاب جامعه را از انحراف حفظ می‌کند

نهاوند-امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: عفاف و حجاب جامعه را از انحراف حفظ می‌کند و آنچه که می‌تواند جامعه را از خطر آسیب‌های اجتماعی در امان بدارد، رعایت اصل عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۶۴
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
عفاف و حجاب جامعه را از انحراف حفظ می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب نه تنها آیه و روایت دارد بلکه یک امر فطری است و برهنگی و بدحجابی سوغات غربی‌ها است.

وی افزود: عفاف و حجاب جامعه را از انحراف حفظ می‌کند و آنچه که می‌تواند جامعه را از خطر آسیب‌های اجتماعی در امان بدارد، رعایت اصل عفاف و حجاب است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: دشمن از طریق رواج فرهنگ بی‌بند و باری که از طریق بی‌حجابی در جامع رواج می‌یابد در صدد مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی است و رعایت این مهم یکی از نیاز‌های لازم و ضروری برای جامعه است و انتظار می‌رود که خانواده‌ها با این موضوع با حساسیت بیشتری برخورد کنند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام جواد (ع) گفت: هرکس کار خیری انجام بدهد اجر و مزد آن را از خداوند متعال خواهد گرفت و هرکس کار بدی انجام دهد به عقوبت آن گرفتار خواهد شد.

مغیثی در باب احسان و انفاق بیان داشت: در قرآن بار‌ها سفارش شده که در کار‌های خیر عجله کنید و از هم سبقت بگیرید.

وی در پایان ضمن ارج نهادن به اقدام خیرین در کمک به پیشرفت علم و دانش گفت: سخاوتمندان برای اجر اخروی و آثار متأخر کار خیر از مال خود در این دنیا می‌گذرند.  

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات