خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از ۹ تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۹ تن و ۵۷۲ کیلو گرم روغن خوراکی نیمه جامد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۱۹
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کشف بیش از ۹ تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار، با کنترل و پایش محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل روغن خوراکی نیمه جامد که از یکی از استان‌های مجاور به مقصد همدان در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹ تن و ۵۷۲ کیلو گرم روغن خوراکی نیمه جامد فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با شماره تماس ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هر گونه اخبار و گزارشات مردمی به ویژه اخبار تخلفات اقتصادی است که اعلام به موقع این اخبار، توسط مردم و مشارکت با پلیس، نقش بسزایی در عملکرد به موقع نیروی انتظامی و کاهش انواع جرایم دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار