خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد

دستگیری سارقان منزل در همدان

همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقان منزل و کشف ۸ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۸۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
دستگیری سارقان منزل در همدانسرهنگ علی اسد بیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر همدان به این شیوه و شگرد که سارقان در ساعات اولیه صبح و پس از اطمینان از خالی بودن منزل از سکنه از آن سرقت کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، سارقان در فرصت مناسب وارد منزل شده و وسایلی از قبیل: دو دستگاه تلویزیون ال سی دی، چهار دستگاه گوشی موبایل، سرویس مروارید، سرویس نقره‌جات، یک دستگاه لب‌تاب و مقداری مدارک را سرقت کرده و با یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ از محل متواری شده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: بلافاصله از طریق سامانه همیاب شماره سریال و خطوط گوشی‌های مسروقه ثبت شد تا این که یکی از کارکنان یگان امداد استان البرز حین گشت‌زنی به فرد ناشناسی مشکوک و در حین تعقیب و گریز نامبرده دستگیر و در بازرسی وی تعداد ۶ دستگاه گوشی موبایل مسروقه از همدان کشف می‌شود.

وی افزود: با تعامل صورت گرفته با پلیس آگاهی استان البرز نسبت به دستگیری همدست وی اقدام و متهمان به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند که در مواجهه با دلایل و ارائه مدارک و مستندات موجود به هشت فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبیگی تصریح کرد: تمام محل‌های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و نیمی از اموال مسروقه توسط خانواده متهمان به پلیس آگاهی منتقل و به مالباختگان تحویل و نامبردگان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از باز کردن درب ساختمان برای افراد ناشناس (آپارتمان‌ها) خودداری کنند و رفت و آمد‌های مشکوک را به مدیر ساختمان و یا پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار