ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور: احصاء مشکلات و ارتقاء رضایتمندی مردم یکی از برنامه های اصلی مجموعه بسیج ادارات در دستگاه های اجرایی می باشد.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۴۶
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ نشست هم اندیشی فعالین میز خدمت و فعالین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با حضور فضل الله کفیل ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، حسن اسلامی راد مدیر کل امنیتی- انتظامی استانداری سمنان، سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در سالن همایش برق منطقه سمنان برگزار گردید.
در این نشست فضل الله کفیل ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی (ع) و بزرگداشت روز حجاب و عفاف گفت: با توجه به سیاست های اتخاذ شده در مجموعه بسیج، مهمترین رویکرد در برنامه ها وجود و ابلاغ نگاه بومی و منطقه ای است. این نگاه و رویکرد مطمئننا در اثر گذاری، رشد و کادر سازی مجموعه بسیج به خصوص مجموعه بسیج ادارات تاثیر گذار خواهد بود.
وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار بسته است. در حال حاضر یکی از وظایف ما احصاء مشکلات موجود در جهت برطرف کردن آن می باشد. مجموعه بسیج ادارات باید با راه اندازی اتاق های فکر و هیئت های اندیشه ورز در هر اداره نسبت به احصا و جمع بندی مشکلات و ارائه راه حل و راهکار در جهت برطرف نمودن آن پیشگام باشد.
ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص تشکیل دولت انقلابی عنوان کرد: مردم ما در انتخابات حضور حماسی داشتند. با رویکردی که دولت منتخب در حال تبیین و گفتمان آن می باشد قطعا باید ظرفیت بسیج با توجه به سند انتظار، فعال و پویا تر گردد و با قوت بیشتری نسبت به حل مشکلات مردم گام بردارد. در طول دوره های مختلف بسیج با تمام توان نسبت برطرف کردن مشکلات و موانع در موضوعات مختلف وارد میدان شده است.
وی افزود: در هر دوره ای دولت مردان از این ظرفیت موجود به صورت حداقلی و حداکثری بهره برده اند و در ایفای نقش بسیج تغییری ایجاد نگردیده است. حل مشکلات مردم، حفظ آرمان های نظام و انقلاب یکی از الویت های اصلی بسیج بوده است.
فضل الله کفیل همچنین در خصوص لزوم برگزاری میزهای جهادی خدمت در دستگاه های اجرایی نیز خاطر نشان ساخت: متاسفانه یکی از مواردی که در حال حاضر باعث افزایش نارضایتی مردم از دستگاه های اجرایی گردیده است موضوع بروکراسی های ادارای در کشور می باشد. مجموعه بسیج باید با تغییر این روند نسبت به ارتقاء رضایتمندی مردم در مجموعه و دستگاه های اجرایی پیشگام باشد.
وی همچنین یاد آور شد: در حال حاضر کشف مسائل و احصاء مشکلات و ارتقاء رضایتمندی مردم یکی از برنامه های اصلی مجموعه بسیج ادارات در دستگاه های اجرایی می باشد. ما باید برای حل این مسائل، ظرفیت و توان خود را افزایش دهیم. یکی از اصلی ترین موارد در این راه تدوین برنامه و آمادگی جهت اجرایی کردن موضوعات می باشد.
در ادامه این نشست سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست سازمان بسیج ادارات کشور در استان سمنان و بازدید از پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان سمنان در خصوص برنامه های سازمان بسیج ادارات استان سمنان در سال 1400 گفت: تمام برنامه های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در سال جاری بر اساس 4 عرصه فرهنگی- تربیتی، کار آمد سازی، ارتقا سلامت ادارای و برنامه های خود مراقبتی برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: مجموعه دستگاه های اجرایی برای رشد و پویایی باید به عرصه مهم فرهنگی- تربیتی که یکی از شاخصه های اصلی آن تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی می باشد نگاه ویژه ای را داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین با تقدیر از مجموعه دستگاه های اجرایی در خصوص فعالیت و برنامه ریزی در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز خاطر نشان ساخت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی در استان با فعالیت و برنامه ریزی های فرهنگی و فضا سازی های تبلیغاتی در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات اقدامات شایسته ای را در دستور کار خود داشتند و برنده نهایی این انتخابات به مانند همیشه حضور حماسی مردم و مردم بوده است.
همچنین در ادامه این نشست هم اندیشی حسن اسلامی راد مدیر کل دفتر امنیتی- انتظامی استانداری سمنان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مجموعه پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان سمنان و تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی (ع) گفت: در ابتدای ماه ذی الحجه ماه دعا و رحمت قرار داریم. باید قدر این ماه که دارای اعیاد بسیار مبارکی نیز می باشد را بدانیم و از آن برای تزکیه نفس بهره ببریم.
وی ادامه داد: همه ما که در این نظام دارای وظایف و مسئولیت هایی هستیم باید گوشمان به وفرمایشات ولی فقیه مان باشد چرا که به گفته بزرگان و عالمان دینی گوش رهبری به لبان مبارک حضتر ولی عصر(عج) می باشد. اگر این راه و روش را پیش بگیریم مطمئننا موفقیت و پیروزی نیز در پیش خواهد بود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر مدیران کل استان سمنان همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص وضعیت اجتماعی، معیشتی مردم نیز عنوان کرد: توقع مردم از دولتمردان خدمتگذاری می باشد. در بسیاری از موارد مشکلات مردم بسیار فراوان شده است و باید به فکر مردم بود. ما باید با رنج مردم گریه و از غم مردم در این وضعیت بِمیریم.
حسن اسلامی راد همچنین افزود: در شرایط حال حاضر با توجه به مشکلات به وجود آمده توقع مردم از بسیج و سپاه نیز بسیار بالا رفته است. بسیج و سپاه همیشه و در همه شرایط در کنار مردم و حامی مردم به خصوص درد مندان و مستضعفان بوده است.
مدیر کل دفتر امنیتی- انتظامی استانداری سمنان با تقدیر از فعالیت های مجموعه بسیج ادارات استان یاد آور شد: مجموعه بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان دارای ظرفیت های ویژه ای می باشد. باید از این پتانسیل و ظرفیت در جهت خدمت رسانی به مردم نهایت بهره را برد. مطمئننا بسیج نجات دهنده کشور خواهد بود و ورود بسیج در همه عرصه ها سبب تحولی عظیم شده است.
گفتنی است در ابتدای این نشست هم اندیشی مهندس صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه در خصوص خاموشی های برق در استان گزارشی را نیز ارائه دادند. همچنین فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج نیز سوالات خود در حوزه فعالیت در بسیج را ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور جواب گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها