آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج گفت: بسیج متعلق به همه­ مردم است و روحیه جهادی در حوزه­ های مختلف آن حاکم است.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۳۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ظهر امروز با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل، حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت استان، سرهنگ حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس، سرهنگ رضا رنجبر فرمانده بسیج کارکنان سپاه قدس، شورای معاونین جمعیت هلال احمر و اعضای پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر استان گیلان آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: همه ما جزو لشکر ۲۰ میلیونی بسیج هستیم که فعالیت‌های خود را در چارچوب استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در جامعه انجام می‌دهیم.

سیاوش غلامی یکی از اهداف هلال احمر را خدمت رسانی در دل جامعه دانست و افزود: هدف اصلی ما ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم است، که در این راه می‌توان از ظرفیت بسیج استفاده کرد.

وی اظهارکرد: بسیج در کنار جمعیت هلال احمر به عنوان پشتوانه، دلگرمی محسوب می‌شود، تا بتوانیم خدمات را به شکل مناسب تری به جامعه هدف ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به همکاری متداوم امدادگران و بسیجیان افزود: امدادگران همان بسیجیان صحنه امداد و نجات هستند که در لحظات سخت خود را به مردم می‌رسانند و با جان و دل به آن‌ها خدمت می‌کنند.

در ادامه سرهنگ حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه با اشاره به نقش پررنگ بسیج و بسیجیان در دوران مختلف بخصوص دفاع مقدس، گفت: از زمان تشکیل بسیج شاهد نقش آفرینی این شجره­ طیبه در کشور بوده ایم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس در سازمان بسیج اقشار استان گیلان با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج گفت: بسیج متعلق به همه­ مردم است و روحیه جهادی در حوزه­‌های مختلف آن حاکم بوده وحضور بسیجیان خلاق، باعث رشد و شکوفایی در برنامه­‌های مختلف کشور شده­ است.

در ادامه سرهنگ رنجبر فرمانده بسیج کارکنان سپاه استان اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های بسیج کارکنان در ادارات ترغیب و جذب کارکنان جهت عضو شدن در بسیج، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دیدار و ارتباط با خانواده شهدا و ایثارگران، توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، سازماندهی بسیجیان در عرصه‌های نقش آفرین، تحول سلامت اداری، کمک به تکریم ارباب رجوع، اجرای برنامه‌های ورزشی از جمله کار‌های این حوزه می‌باشد که جمعیت هلال احمر استان فعالیت‌های بی نظیری در تمام این زمینه‌ها داشته است.

فرمانده بسیج کارکنان سپاه استان اضافه کرد: تاسیس بسیج شرایطی را برای حفظ کیان و نظام اسلامی فراهم کرد و در حال حاضر آثار پر برکت تاسیس آن را در جامعه اسلامی خود می‌بینیم.

در انتهای این مراسم ضمن تکریم از زحمات «صادق علیزاده» در دوران مسئولیت، «سیاوش غلامی» بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات