خبرهای داغ:

آثار زیانبار بی‌حجابی باید تبیین شود

مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور فرمانده‌های پایگاه‌ها و شورای پیشگام و تعدای از دانش آموزان بسیجی در پارک بانوان شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۵۹
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی،  معصومه بابایی فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت سکینه (س) خواهران ضمن تبریک فرا رسیدن روز ازدواج و هفته عفاف و حجاب، با تاکید بر اینکه جامعه موظف است امنیت را در ابعاد مختلف برای افراد فراهم کند، گفت: بخش قابل توجهی از این امنیت بر عهده بانوان است که با حفظ پوشش در تحقق جامعه ای امن، ایفاگر نقشی مهم در این خصوص هستند.

وی با اشاره به پیامدهای زیان بار عدم رعایت عفاف و حجاب و حرمت گذاشتن زنان به خویشتن بر اثر فاصله گرفتن از پوشش مناسب و عفاف که منجر به از هم پاشیدگی خانواده ها می شود، تصریح کرد: قرآن کریم از زنان می خواهد برای ارزشمند شدن، با حجاب در جامعه حاضر شوند، حجاب هدیه‌ای ارزشمند است که خداوند متعال آیات متعددی از کتاب آسمانی را به آن اختصاص داده است.

در این مراسم وحیده محمدلو از اساتید حوزه علمیه خواهران بیان کرد: بانوان نجیب ایرانی مقید به اصول اسلامی هستند و می خواهند حجاب کامل را حفظ کنند لکن وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه موضوع حجاب باید متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی باشد تا همگان با رعایت آن امنیت اجتماعی در جامعه را بیش از پیش ارتقا دهند.

این مراسم با قرائت دلنوشته های دانش آموزان و همچنین اهدای شاخه های گل و پوسترهایی با موضوع عفاف و حجاب پایان یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات