خبرهای داغ:
یاسر متانت
امام جمعه گلپایگان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب
حجت الاسلام کرامتی مسئولان را به رویکرد فرهنگی براساس مبانی اسلام را توصیه کرد و گفت: همه ظرفیت های فرهنگی وارد حوزه زندگی سازی شود و با تکمیل زنجیره فرهنگی، اثر گذار شوند
کد خبر: ۹۳۵۷۸۸۰
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در آئین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و شهیدان مسجد گوهر شاد و دهه امامت و ولایت گفت: شخصیت زن در اسلام مورد تکریم است و از این رو مسئولان بایستی رویکرد فرهنگی و جامعه سازی بر اساس مبانی اسلام داشته باشند.

 وی گفت:بایستی همه ظرفیت های حدود ۲۸ دستگاه فرهنگی، در حوزه سبک زندگی ایرانی  اسلامی فعال باشند و با تکمیل این زنجیره بر فرهنگ اثر گذار باشند.

امام جمعه گلپایگان با اظهار امیدواری مبنی بر تغییرات سیاسی دینی و امید به  تغییراتی برای بنیان خانواده و کارهای ارزشی در دولت آینده ، بیان کرد: این حرکت های فرهنگی مانند این نمایشگاه چند بار در سال و به مناسبت های مختلف برگزار شود تا میزان اثرگذاری آن افزایش یابد.

وی با یادآوری هزینه بر بودن فعالیت های فرهنگی، برتبلیغ مناسب هفته فرهنگ و حجاب و نمایشگاه در فضای مجازی و واقعی تاکید کرد و پیشنهاد برگزاری چنین نمایشگاهی را در پارک بانوان شهرستان را داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار