خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

متاسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود/سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

همدان-رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین گفت: متاسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۳۲
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
متاسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود/سهم آلایندگی فامنین 44.4 درصد تعیین شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار اعضاء منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین با اشاره به محرومیت منطقه فامنین اظهار داشت: رفع محرومیت این منطقه برای ما مهم است و از روز اول نمایندگی پیگیر رفع محرومیت آن منطقه هستیم تا شاهد رشد فامنین باشیم.

وی با بیان اینکه سهم آلایندگی فامنین را حدود یک سال است که پیگیری می‌کنم، اظهار کرد: در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است.

نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ۴۴.۴ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین می‌شود.  

وی با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین عنوان کرد: متاسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است.

فلاحی با اشاره به دیدار با مدیر کل بنیاد علوی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که بنیاد علوی برای رفع محرومیت‌زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود.

وی با بیان مشکل آب آشامیدنی فامنین بر پیگیری این مشکل تا رفع آن تاکید کرد، ابراز داشت: در حوزه درمان پیگیر بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین شدیم که تا آخر تیرماه آماده بهره‌برداری شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه مناطق فرسوده را پیگیر شوید تا در طرح بازآفرینی قرار گیرد، افزود: در بحث بازآفرینی ما پیگیر هستیم شما هم پیگیر باشید تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای آزادراه در راستای پیشرفت شهرستان گفت: فامنین باید به آزادراه دسترسی پیدا کند.

فلاحی خطاب به اعضاء منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین ابراز داشت: پروژه‌های ناقص را پیگیر شوید تا کامل شود.

وی با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی ١٥٠٠ نفره فامنین ابراز داشت: ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فامنین و ٣٠ میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه خواهران و ٥٠ میلیارد ریال برای آب شرب پیشخور تخصیص دادیم.

نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی از ایجاد نمایشگاه هوایی پایگاه نوژه خبر داد و با اشاره به بازدید‌های چند باره خود از مسکن مهر خواستار تسریع در انجام این واحد‌ها شد.

وی با تاکید بر انجام دقیق وظایف شورا‌ها افزود: فرهنگ درختکاری را در شهر تغییر دهید و پیگیر بحث آب و فاضلاب و بهسازی و مشکلات شهر شوید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات