نمازجمعه امروز در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

نمازجمعه امروز در استان بوشهر برگزار نمی‌شود

با توجه به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی شهرهای مختلف استان بوشهر، در راستای مقابله با ویروس کرونا نماز جمعه امروز در شهرهای ۲۵ گانه استان بوشهربرگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۸۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران باتأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار داشت: بر اساس اعلام رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، تمام شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه تجمع در شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است.

 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه اقامه نماز جمعه تنها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی امکان‌پذیر است گفت: تنها راه مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا پرهیز از تجمع، دورهمی و استفاده مکرر از ماسک همراه با رعایت فاصله است که باید مردم به این مهم توجه ویژه کنند تا از ابتلا به بیماری کرونا در امان بمانند.

وی با بیان اینکه ۲۵ شهر استان بوشهر دارای امام جمعه است تصریح کرد: با توجه به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی شهرهای مختلف استان بوشهر، در راستای مقابله با ویروس کرونا نماز جمعه امروز در شهرهای ۲۵ گانه این استان برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اظهار امیدواری برای گذر از این وضعیت کرونایی خاطر نشان کرد: با توجه به سرعت گرفتن تزریق واکسن کرونا امید می‌رود وضعیت فعلی بهبود یابد تا ان‌شاءالله در هفته‌های آینده شاهد برپایی نماز جمعه در شهرها با حضور با شکوه مردم مومن و ولایت‌مدار استان بوشهر باشیم.

ارسال نظرات