همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) و روز ملی عفاف و حجاب همایش بزرگ حجاب در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۹۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

هـــــمایش بزرگ حــــجاب در اردبــــیل برگزار شــــد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام و المسلمین فیاضی در مراسم روز ملی عفاف و حجاب  با بیان اینکه حجاب نشان دهنده اقتدار و امنیت بانوان در جامعه است، اظهار داشت: زنان و دختران ما باید به عنوان یک بانوی مسلمان سیره و زندگی اهل بیت به خصوص  حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار داده و راه آنها را ادامه دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، افزود: بسیاری از بانوان با حضور موثر خود در جامعه نشان دادند علاوه بر رعایت حجاب و عفاف می توان حضور فعالی نیز در جامعه داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: حجاب همچون گوهری است که از بانوان ما در جامعه حفاظت می کند و به دشمنان نیز نشان می دهد هجمه های فرهنگی بی اثر است.

فیاضی  حجاب را نماد روح لطیف و مهربان بانوان دانست و گفت: حضرت زینب (س) با حفظ حجاب و عفاف خود در واقعه کربلا و حضور تاثیر گذار خود در تاریخ نشان داد زنان تاثیر بسیار موثری در تربیت نسل آینده دارند.

وی بیان کرد: حجاب و عفاف گنجینه  ارزشمندی است که از حضرت فاطمه به زنان ما یادگار مانده و ما باید این فرهنگ را نسل به نسل ادامه دهیم.

ارسال نظرات