خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده قرارگاه زیستی ستاد کرونا نهاوند بااشاره به اینکه فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان تقویت و اطلاع‌رسانی شود، گفت: برنامه‌های معنوی محرم تعطیل نمی‌شود اما رعایت پروتکل‌ها جدی‌تر گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۱۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان تقویت و اطلاع رسانی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جلسه هماهنگی و مقابله با کرونا نهاوند اظهار داشت: در روزهای اخیر و با توجه به قرمز شدن شهرهای اطراف نهاوند و افزایش مبتلایان در این شهرستان وضعیت را به حالت قرمز برد .

وی افزود‌: برنامه‌ای برای تعطیلی بازار نداریم و در پیک‌های قبلی بازاریان همکاری‌های لازم را داشتند و باید این روش را تغییر داد

فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند تصریح کرد: تغییر ساعات اداری و تعطیلی پنجشنبه‌ها توسط دولت اگر چه برای مدیریت مصرف برق بود اما برای مدیریت کرونا هم کارآمد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ورودی‌ها به بیمارستان تقریبا دو برابر خروجی و ترخیصی‌ها شده است، افزود: تاکنون ۱۵هزار و ۲۲۲ نفر در شهرستان ‌واکسیناسیون شده‌اند و الباقی هم به ترتیب واکسینه خواهند شد .

مختاری عنوان کرد: در حال حاضر ضرورت نظارت بر نانوایی‌ها تاکید می‌شود، ادارات برنامه‌ها و تجمع‌ها را کاهش دهند؛ در سراب‌ها و اماکن تفریحی هم ازدحام و شلوغی خطرناک است باید مدیریت بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همچنان تقویت و اطلاع‌رسانی شود، گفت: برنامه‌های معنوی محرم تعطیل نمی‌شود اما رعایت پروتکل‌ها جدی‌تر گرفته شود.

فرمانده قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند بیان داشت: دوربین‌های پایش تصویری فعال و ورود و خروج به شهر قرمز ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات