خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:

احیای مقام زن مسلمان بسیار نیاز جامعه امروز است

بهار-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: احیای مقام زن مسلمان بسیار حیاتی و نیاز جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۴۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

احیای مقام زن مسلمان بسیار نیاز جامعه امروز استطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب فرصتی برای ارج نهادن به بانوان و دختران است چراکه زن با حجاب وقار و متانت دارد و باعث ارزش اجتماعی زن و تقويت بنيان خانواده است.

وی با بیان اینکه احیای مقام زن مسلمان بسیار حیاتی و نیاز جامعه امروز است، عنوان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی (ع)، یک هزار عدد نان بین نیازمندان توزیع شد و مراسم جشنی به همین مناسبت با حضور پرشور اهالی روستای حسین‌آباد عاشوری و بسیجیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تجمع دختران با حجاب برای تجدید میثاق با اهل بیت و شهدا برای داشتن حجاب اسلامی و عفت فاطمی و اجرای مسابقه «عروسک با حجاب من» و تقدیر از تعدادی از دختران محجبه از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

وی افزود: مسابقه عفاف و حجاب در بستر فضای مجازی با موضوع «نمایشگاه مجازی گوهر آرامش» در زمینه‌های نقاشی، قصه‌گویی، کاردستی، شعر خوانی، کلیپ، عکس نوشته، دلنوشته، وصیتنامه شهدا و معرفی کتاب در حال برگزاری است که در پایان به برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار