خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

حضرت زهرا (س) الگوی بسیار خوبی برای بانوان است

بهار-استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت زهرا (س) الگوی بسیار خوبی برای همه بانوان به خصوص دختران ما است.
کد خبر: ۹۳۵۸۳۳۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

حضرت زهرا (س) الگوی بسیار خوبی برای بانوان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در پایگاه مقاومت بسیج سمانه حوزه زینب کبری (س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستای دستجرد لالجین برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از قبیل مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه نقاشی، تقدیر از مادران فاطمی، دکلمه خوانی دختران انقلاب و اهدای جوایز همراه بود.

جمشید قاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با وجود اینکه سن کمی داشت اما نقش دختری، همسری و مادری نمونه را به بهترین نحو ایفا می‌کرد و فرزندانی همچون امام حسن(ع)، امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) تربیت کرده که برای همه نسل‌ها الگو و نمونه هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه امروزه با افراط، چشم و هم چشمی و غرق شدن خانواده‌ها در فضای مجازی اختلافات خانوادگی در خانواده‌ها بسیار زیاد شده و در عمل کمتر به زندگی ائمه (ع) توجه می‌شود.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: حضرت زهرا (س) الگوی بسیار خوبی برای همه بانوان به خصوص دختران ما است.

وی ادامه داد: امروز دختران جوان افراد مشهور، سلبریتی‌ها و... را به عنوان الگو برای خود برمی‌گزینند که نه تنها آنها را در دنیا سعادتمند نمی‌کند، بلکه در بیشتر مواقع با انتخاب نادرست الگوی زندگی مشکلاتی در زندگی آنها به وجود می‌آید که می‌طلبد ما بیشتر به معرفی سبک زندگی ائمه اطهار(ع) بپردازیم تا نسل جوان ما از آنان پیروی کرده و سعادتمند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات