خبرهای داغ:
میلاد پاکروان فر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: تا پایان سال بهسازی ۱۰۰ منزل از محرومان را در دستور کار داریم تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۱۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با گرامی داشت و عرض تبریک به مناسبت اعیاد پیش رو در جمع خبرنگاران گفت: توفیق پیدا کردیم با به‌کارگیری هزار و ۵۰۰ نیروی بسیجی در راستای تعمیر و بازسازی منازل محرومان قدم برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با بیان اینکه تعداد ۱۵ منزل جدید  امسال  در حال بهسازی، بازسازی و تکمیل شدن است، گفت: تا پایان سال بهسازی ۱۰۰ منزل از محرومان را در دستور کار داریم تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

او با بیان اینکه با شروع فصل تابستان طرح هجرت دانش‌آموزی هم فعال‌شده است افزود: در راستای بازسازی و زینت مدارسی که از تجهیزات و ... نیازمند بودند با همکاری اداره آموزش پرورش، از هفته گذشته کار‌های جهادی شروع و در حال اجرا است.

اکبری گفت: در پی زلزله سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد گروه‌های جهادی کاشان در چند مرحله در این منطقه حضور پیدا کردند و یک منزل از افرادی که توانایی مالی نداشتند به نمایندگی از مردم خوب کاشان تقبل کردیم تا به صورت کامل احداث شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه، بسیج سازندگی سپاه کاشان با ساماندهی ۲۰۰ گروه جهادی خدمات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف عمران و کشاورزی و سایر عرصه‌ها در دست اجرا دارد افزود: با همکاری شرکت برق ۱۰۰ نیروگاه انرژی خورشیدی ۵ کیلوواتی را در سال ۱۴۰۰ در برنامه داریم تا بتوانیم کمکی به تولید و تأمین برق در سطح شهرستان داشته باشیم.

ارسال نظرات