خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین

۱۱۸ مرکز نیکوکاری در روز عید قربان آماده دریافت نذورات هستند

حق گویان گفت: حدود ۱۱۸ مرکز نیکوکاری و همچنین مراکز پایگاه بسیج و مساجد برای دریافت نذورات عید قربان فعال می باشند.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۶۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مهرعلی حق‌گویان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت و جایگاه عید سعید قربان بیان کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمانان و یادآور گذشت حضرت ابراهیم و تسلیم حضرت اسماعیل در قربانگاه عشق است.

وی گفت: امروز وضعیت اقتصادی خاصی بر کشور حاکم است و در بسیاری از خانواده ها تهیه اقلام غذایی به ویژه گوشت بسیار سخت است و لذا به دنبال تهیه بخشی از این اقلام هستیم و نذر قربانی عید قربان می تواند بخشی از نیاز این خانواده ها را تامین نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص کرونایی و حفظ دستورالعمل های بهداشتی جهت حفظ سلامت مردم به دنبال ایجاد تمرکز محل ذبح گوسفند قربانی هستیم اظهار کرد: در دشت قزوین محلی بنام قربانگاه دشت بره در ورودی روستای شهرستانک ایجاد کردیم که از مددجویان تحت پوشش، گوسفند خریداری می شود و با رعایت مسایل بهداشتی، پس از ذبح قربانی، گوشت در شرایط بهداشتی بسته بندی و در سطح شهر بین جامعه هدف توزیع می شود.

وی با اشاره به فعالیت مراکز دریافت نذورات در روز عید قربان افزود: حدود ۱۱۸ مرکز نیکوکاری و همچنین مراکز پایگاه بسیج و مساجد برای دریافت نذورات عید قربان فعال می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین تصریح کرد: سال گذشته قریب به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات عید قربان جمع آوری شد و پیش بینی امسال ما حدود ۵ و نیم میلیارد تومان است.

وی با اشاره به کمک های مردمی جهت نذورات عید قربان گفت: هم استانی های عزیز می توانند نذورات خود را به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ واریز نمایند و یا از طریق کدمهربانی #۱۰۲۸۸۸۷۷* و یا از طریق وب سایت: www.۳۳۸۰۸.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار